80-ÅRSKALAS & KRÄFTFEST!

Fest, Min vardag / Permalink / 0
I lördags var det dags för en heldag med festligheter! Först åkte vi till Borensberg för att fira morfar som nu blivit 80 år! Där var alla kusiner och det bjöds på massor av god mat, efterrätt och fika :) Efter kalaset åkte vi vidare till Kristberg och Rehnströms årliga kräftskiva. Där blev det ännu mera mat och dryck, riktigt trevligt! När klockan började närma sig tolv åkte vi in till stan. Först satte vi oss på torget en sväng och sedan gick vi in på SKY.
 
Igår testade jag på frisbee golf med Macke och Zigge för första gången. Riktigt kul och jag kan meddela att jag inte kom sist! ;)
 
Idag är jag ledig, så tvätt, städ och träning står på schemat. Nu är vi även inne i Augusti månad vilket innebär att jag och Marcus drar iväg på vår resa om ca 2 månader. Så dessa månader ska bestå av träning och nyttig mat!!!
 
Imorgon blir det jobb igen, vi höres!
Till top